Thursday, January 13, 2011

First birthday gift received! :)

Beep! Beep!!!

I am sooo happy to receive my first birthday gift for this year, eep! One week before my B-Day, Krissy of Krissyfied offered her header-skillz for my site after I tweeted that I'd love a new one! :P

THANK YOU KRISSY!!! :) Although I'll miss my kiddie jeep drawing of a headah, I lilly lilly love this big change!! :) Placed credit for the new header on my footer, naks. ;) Hope you like the change too! :)

Showed this raw drawing of my old header to Ava during the dead-hours of our ssc bazaar gig. Akala niya sa computer ko lang drinawing yung header, hehehe---spell tech-challenged/old school? :P
R.I.P.


PS: Thanks to Hazel for the Award! :)

12 comments:

  1. Aww ang sweet naman, thanks sis! Pag may changes, just lemme know! :)

    Aaaand we have to go yogurt or something for your birthday ah? :D

    ReplyDelete
  2. Hahahaha nakakatuwa ka Ana!! I love your new header also! :)

    ReplyDelete
  3. Ok ba pag "install" ko sis ng h eader??=) Thankyou talaga a!!! :)) Yes let's set one...sa20ish! :D

    ReplyDelete
  4. Hahahaha thankyou Honey!!! :)) Yehey!!! :)) <3

    ReplyDelete
  5. hahaha i really did think your old header was computerized!=p hmm i'm gonna miss the old one. But the new one krissy made is love too!!:) Now, what can i get for your birthday?? hmm think! we should also have a blog kada bday celeb for you!

    ReplyDelete
  6. Ay I'd love that!! :D Let's set a get-together soonest, sa gateway naman?? :D wahahaha gearing towards south in the end, hehehe! ;D

    ReplyDelete
  7. hey sis ana when is your birthday?:)

    ReplyDelete
  8. Hi Denise! :)) January 20 is the day! ;) Hehehe! :D

    ReplyDelete
  9. yay for your first birthday present! i loved your previous header but this one's really cute, too!

    ReplyDelete
  10. Yey thank you for appreciating ishna! :) Really love Krissy's work too :)))

    ReplyDelete

Your turn! Always excited to read your comments! :)